رویدادها آرشیو خبر ها
سردووا : کاش بوفون به من می گفت...

سردووا : کاش بوفون به من می گفت...

آلنا سردووا، همسر سابق جان لوئیجی بوفون که به تازگی او نیز چهل سالگی خود را جشن گرفته در پاسخ به سوالی که از او در خصوص بوفون پرسیده شده بود گفت:

 

بوفون؟ ترجیح می دادم که او به من می گفت که همه چیز بین ما تمام شده تا اینکه در روزنامه ها بخوانم. ایکاش از او شنیده بودم و یا یکی از اطرافیان نزدیک مان. اما مطمئنا اتفاقاتی در زندگی می افتد که با وجود اینکه تو را ناراحت می کند و زخم می زند اما برای تو اموزنده نیز خواهد بود. وقتی از نظر ذهنی و فکری رشد می کنی و بزرگ تر میشوی، متوجه می شوید که لحظاتی هستند که در آن تصور می کنی این یک رویداد برای همیشه خواهد بود اما بعد متوجه می شوی که قول ها هیچ ارزشی نداشته است.

 

همچنین از آلنا سردووا از احتمال ازدواج اش با الساندرو نازی، سوال کردند.

 

صحبت کردن از ازدواج در چهل سالگی برایم مانند شوخی ست، من همیشه به فرزندانم فکرکردم، به مراقبت و بزرگ کردن انها، در تمام این سالها الساندرو بخشی از زندگی ما بود، او به ما کمک کرد، لحظات سخت و حساسی را تجربه کردیم و او در تمام این لحظات و سالها به من به فرزندانم کمک کرد تا قوی تر شویم. برای یک مرد آسان نیست که همیشه لبخند بر لب داشته باشد و برای بهتر شدن احساس من و فرزندانم همیشه حاضر باشد. در تمام مشکلات و سختی های ما او ماند و حضور داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: